To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/7076

Visualització de pluja realista en temps real
Molist Pladevall, Jordi
Patow, Gustavo Ariel; Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior
L’objectiu d’aquest PFC és desenvolupar un sistema de pluja per a videojocs i aplicacions de realitat virtual que sigui acurat, tant en el sentit del realisme visual com del seu comportament. El projecte permetrà al desenvolupador de videojocs incorporar a les seves aplicacions, zones de pluja amb diferents intensitats utilitzant el hardware gràfic més modern, per així evitar que aquesta pluja sigui processada per la CPU i per tant pugui alentir el videojoc que està creant. S’han desenvolupat dos sistemes, el sistema d’edició de pluja i el de visualització en temps real
2012-09-16
Videojocs -- Disseny
Temps real (Informàtica)
Visualització tridimensional (Informàtica)
Video games -- Design
Real-time data processing
Three-dimensional display systems
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters